PolskiEN

Przelakierowanie szybowca polega na zdjęciu starej powłoki żelkotu i położeniu nowej. Usunięcie starej powłoki wykonuje się przez ręczne szlifowanie. Po zdjęciu starej powłoki żelkotu z szybowca następuje kontrola stanu pokrycia laminatowego. Specjalista sprawdza pokrycie szybowca na okoliczność pęknięć i zabieleń.

Jeżeli na pokryciu szybowca zostaną ujawnione pęknięcia lub ubytki laminatu ,uszkodzone elementy poddawane są naprawie.
Naprawy polegają na usunięciu uszkodzonej tkaniny szklanej i położeniu nowej.

Następnie naprawione pokrycie szybowca zostaje wyprowadzone do  profilu przed naprawą.
Wyprowadzony profil lakierujemy nowym gelcoatem poliuretanowym,akrylowym lub t 35. Nowo przelakierowany szybowiec polerujemy na mokro papierami o gradacji od 600 do 3000.

Po wypolerowaniu papierami ściernymi polerujemy ostatecznie pastami lekko ściernymi lub z dodatkiem wosku do uzyskania połysku.